Vetru Elettrocromicu

Descrizzione corta:

U vetru elettrocromicu (cunnisciutu ancu cum'è vetru intelligente o vetru dinamicu) hè un vetru tintabile elettronicamente utilizatu per finestre, lucernari, facciate è pareti divisorie. U vetru elettrocromicu, chì pò esse cuntrullatu direttamente da l'occupanti di l'edifiziu, hè famosu per migliurà u cunfortu di l'occupanti, massimizà l'accessu à a luce di u ghjornu è à e viste esterne, riduce i costi energetichi è furnisce à l'architetti più libertà di cuncepimentu.


Dettagli di u produttu

Etichette di u produttu

vetru CE

1. Chì ghjè u vetru elettrocromicu

U vetru elettrocromicu (cunnisciutu ancu cum'è vetru intelligente o vetru dinamicu) hè un vetru tintabile elettronicamente utilizatu per finestre, lucernari, facciate è pareti divisorie. U vetru elettrocromicu, chì pò esse cuntrullatu direttamente da l'occupanti di l'edifiziu, hè famosu per migliurà u cunfortu di l'occupanti, massimizà l'accessu à a luce di u ghjornu è à e viste esterne, riduce i costi energetichi è furnisce à l'architetti più libertà di cuncepimentu.

2. Vantaghji è caratteristiche di u vetru CE

U vetru elettrocromicu hè una suluzione intelligente per l'edificii in i quali u cuntrollu solare hè una sfida, cumpresi l'ambienti di classe, e strutture sanitarie, l'uffizii cummerciali, i spazii di vendita al dettaglio, i musei è l'istituzioni culturali. I spazii interni chì presentanu un atriu o lucernari beneficianu ancu di u vetru intelligente. Yongyu Glass hà cumpletatu parechje installazioni per furnisce u cuntrollu solare in questi settori, pruteggendu l'occupanti da u calore è da u bagliore. U vetru elettrocromicu mantene l'accessu à a luce di u ghjornu è à e viste esterne, ligatu à un apprendimentu più veloce è à tassi di ricuperazione di i pazienti, un benessere emotivu miglioratu, una maggiore produttività è una riduzione di l'assenteismu di i dipendenti.

U vetru elettrocromicu offre una varietà di opzioni di cuntrollu. Cù l'algoritmi pruprietarii avanzati di Yongyu Glass, l'utilizatori ponu operà i paràmetri di cuntrollu automaticu per gestisce a luce, u bagliore, u cunsumu d'energia è a resa di u culore. I cuntrolli ponu ancu esse integrati in un sistema di automatizazione di l'edificiu esistente. Per l'utilizatori chì desideranu più cuntrollu, pò esse annullatu manualmente aduprendu un pannellu murale, chì permette à l'utilizatore di mudificà a tinta di u vetru. L'utilizatori ponu ancu cambià u livellu di tinta via l'app mobile.

Inoltre, aiutamu i pruprietarii di l'edifici à ottene i so obiettivi di sustenibilità per mezu di a cunservazione di l'energia. Massimizendu l'energia solare è minimizendu u calore è u bagliore, i pruprietarii di l'edifici ponu ottene risparmi nantu à i costi durante u ciclu di vita di l'edificiu riducendu i carichi energetichi generali di u 20% è a dumanda massima di energia finu à u 26%. Tuttavia, micca solu i pruprietarii è l'occupanti di l'edificii ne beneficianu, ma ancu l'architetti anu a libertà di cuncepisce senza bisognu di persiane è altri dispositivi di ombreggiatura chì ingombranu l'esternu di l'edificiu.

3. Cumu funziona a vetratura elettrocromica?

U rivestimentu elettrocromicu hè custituitu da cinque strati più chjuchi chè un 50esimu di u spessore di un capellu umanu. Dopu avè applicatu i rivestimenti, hè fabbricatu in unità di vetru isolante standard di l'industria (IGU), chì ponu esse installate in telai furniti da i partenarii di finestre, lucernari è facciate di cortina di a cumpagnia o da u fornitore di vetri preferitu di u cliente.

A tinta di u vetru elettrocromicu hè cuntrullata da a tensione applicata à u vetru. L'applicazione di una bassa tensione elettrica scurisce u rivestimentu mentre l'ioni di litiu è l'elettroni si trasferiscenu da un stratu elettrocromicu à l'altru. A rimuzione di a tensione, è l'inversione di a so polarità, face chì l'ioni è l'elettroni torninu à i so strati originali, pruvucendu u schiarimentu di u vetru è u so ritornu à u so statu chjaru.

I cinque strati di rivestimentu elettrocromicu includenu dui strati di cunduttori trasparenti (TC); un stratu elettrocromicu (EC) inseritu trà i dui strati TC; u cunduttore ionicu (IC); è u contraelettrodu (CE). L'applicazione di una tensione pusitiva à u cunduttore trasparente in cuntattu cù u contraelettrodu face chì l'ioni di litiu sianu

Cunduttu attraversu u cunduttore ionicu è inseritu in u stratu elettrocromicu. Simultaneamente, un elettrone di compensazione di carica hè estrattu da u contraelettrodu, scorre intornu à u circuitu esternu è hè inseritu in u stratu elettrocromicu.

A causa di a dipendenza di u vetru elettrocromicu da l'electricità à bassa tensione, ci vole menu elettricità per fà funziunà 2.000 piedi quadrati di vetru EC chè per alimentà una sola lampadina di 60 watt. Massimizà a luce di u ghjornu per mezu di l'usu strategicu di u vetru intelligente pò riduce a dipendenza di un edifiziu da l'illuminazione artificiale.

4. Dati tecnichi

微信图片_20220526162230
微信图片_20220526162237

  • Precedente:
  • Dopu:

  • Scrivite u vostru missaghju quì è mandateci lu