L'applicazione di u vetru laminatu in u museu Van Gogh

A nova entrata di u Museu Van Gogh hè stata aperta in u 2015.Vetru laminatuhè statu largamente aduttatu in a so custruzzione, chì si riflette principalmente in i seguenti aspetti:
Tettu di vetru: Per assicurà a capacità portante di u vetru, e travi di vetru di a cupola sò fatte di SGP temperatu ultra-biancu à 3 strati di 15 mm impregnatu di calore.vetru laminatupruduttu da Luoyang NorthGlass. U pezzu unicu u più longu righjunghji i 12 metri, è a so resistenza hè cinque volte quella di u béton di u listessu spessore.
Muru Curvu in Vetru: U muru curvu in vetru hè cumpostu di vetru isolante à doppiu stratu curvatu à fretu, cù una superficia tutale di 650 metri quadrati. Adotta 20 montanti unichi in vetru laminatu, è u più altu misura 9,4 metri d'altezza.
Scala di vetru: A scala di vetru hè fatta di trè strativetru laminatuÙn pò micca solu suppurtà i carichi pesanti di a scala, ma hà ancu una stabilità cunsiderevule. Intantu, l'usu di strutture è cumpunenti d'acciaiu hè minimizatu, facendulu esiste cum'è un pezzu di mobili trasparente.Vetru laminatu Vetru laminatu2 Vetru laminatu3 Vetru laminatu4 Vetru laminatu5


Data di publicazione: 7 di ghjennaghju di u 2026