Installazione di U-glass

(1) U materiale di u quadru hè fissatu in l'apertura di l'edifiziu cù un bolt di espansione o un chiovu di spara, è u quadru pò esse cunnessu cù un angulu recto o un angolo materiale.Ci deve esse almenu 3 punti fissi in ogni latu di u cunfini.I materiali di u quadru superiore è inferiore deve avè un puntu fissu ogni 400-600.
(2) Tagliate a parte plastica cù effettu stabilizzante in a lunghezza currispondente è mette in i profili superiori è inferiori in u quadru.
(3).quandu u vetru in forma di U hè stallatu in u quadru, a superficia interna di u vetru deve esse pulita cù cura.
(4).inserisci u vetru in forma di U à turnu.A prufundità di u vetru in forma di U inseritu in u quadru superiore deve esse più grande o uguale à 20, a prufundità di u vetru in forma di U inseritu in u quadru inferjuri deve esse più grande o uguale à 12, è a prufundità di u vetru in forma di U. inseritu in i frames left and right deve esse più grande o uguale à 20. Quandu u vetru in forma di U hè inseritu à l'ultimu pezzu è a larghezza di apertura hè inconsistente cù a larghezza di vetru, tagliate u vetru longu a direzzione di a lunghezza, aghjustate è installate. u vetru caricatu secondu a 18a "sequenza di stallazione di vetru finale", è tagliate a parte plastica in a lunghezza currispundenti è mette in u latu di u quadru.
(5).inserisci un pad elasticu in u spaziu trà u quadru è u vetru, è a superficia di cuntattu trà u pad è u vetru è u quadru ùn deve esse menu di 10.
(6) I ghjunti trà u quadru è u vetru, trà u vetru è u vetru, è trà u quadru è a struttura di l'edifiziu deve esse sigillati cù cola di vetru materiale di sigillatura elastica (o cola di silicone).A parte più stretta di u gruixu di sigillatura elastica trà u vetru è u quadru deve esse più grande o uguale à 2, è a prufundità serà più grande o uguale à 3;L'épaisseur d'étanchéité élastique entre les blocs de verre en forme de U doit être supérieure ou égale à 1, et la profondeur de scellement vers le côté extérieur doit être supérieure ou égale à 3.
(7).dopu chì tuttu u vetru hè stallatu, a terra nantu à a superficia deve esse eliminata.


Tempu di post: 17-May-2021