L'antica Xuzhou, chì data di a dinastia YU, hà più di 2600 anni di storia di custruzzione di cità. A cità hè una fortezza guerriera cù millaie d'anni di prusperità. In l'annu di TianQi in a dinastia Ming, u fiume Giallo hè statu deviatu, l'inundazioni si verificavanu spessu, è l'antica cità hè stata ripetutamente sommersa. A nova cità hè stata ricustruita nantu à u situ sopra à a vechja cità, chì hà fattu reliquie di l'antica Xuzhou cum'è "Cità sottu à Cità, Edificiu sottu à Edificiu, Strada sottu à Strada, è Pozzu è Pozzu".
U Museu di e Mura di a Cità hè cuncipitu in un cuntestu mudernu. Utilizza u cuntestu persu cum'è indiziu è a custruzzione spaziale mudera cum'è logica per esplorà l'espressione di u cuntestu in u spaziu architettonicu.
I cuncettori anu dispostu u vetru cù prufilu in U verticalmente per creà un sensu di ritmu chì richiama e strutture tradiziunali in legnu. A so caratteristica di "trasmette a luce senza esse trasparente" permette à l'edifiziu di impegnassi in un dialogu suttile cù u bloccu storicu, mantenendu a privacy mentre introduce a luce naturale. A sezione trasversale curva di uVetru di prufilu in Uprughjetta mudelli di luce è ombre fluenti nantu à i muri, chì cambianu cù u tempu cum'è u soffiu di a storia, dotendu l'edifiziu staticu di una bellezza dinamica.
L'innuvazione più audace stà in l'usu diVetru di prufilu in Uper u tettu pianu, un tentativu raru à quellu tempu. Dispostu in un modu specificu, u vetru cù prufilu in U simula u ritmu di i tetti tradiziunali in tegole, evocendu ricordi storichi mentre presenta un'estetica muderna. L'effettu "pioggia ligera": a luce di u sole passa per a sezione trasversale in forma di U di u vetru, prughjettendu luce è ombre simili à gocce di pioggia in l'internu, creendu un ambiente unicu di luce naturale per e sale espositive sutterranee è risolvendu u prublema di a scarsa illuminazione in i spazii sutterranei. UVetru di prufilu in Uùn solu serve a funzione di l'illuminazione, ma agisce ancu cum'è parte di a struttura di u tettu, riducendu i cumpunenti di supportu è dendu à e sale d'esposizione sutterranee una sensazione di spaziu spaziosa è senza colonne.


Data di publicazione: 01 dicembre 2025