Libreria Sanlian di Shanghai · A filiale di Huangshan Taoyuan si trova in u paese di Taoyuan, Qimen, pruvincia di Anhui, è hè stata ricustruita nantu à u situ originale di una casa di paese abbandunata. In questu prughjettu,Vetru Uhè applicatu astutamente, aghjunghjendu un incantu unicu à a libreria.

U secondu pianu di a libreria serve da zona di lettura, un spaziu staticu urizzuntale relativamente chjusu. Un latu di l'apertura hè rivoltu versu u vechju muru, mentre l'altru dà nantu à i campi. A finestra chì dà nantu à i campi usa vetru smerigliatu.Vetru U, chì diffonde u paisaghju esterno. Stu disignu ùn solu risponde à u bisognu di focalizazione interna (senza viste chjare esterne) durante a lettura, ma permette ancu à i lettori di sente a bellezza nebulosa di i campi, creendu un'atmosfera di lettura tranquilla è focalizzata.

Vetru Uhè un novu tipu di vetru di prufilu architettonicu cù una sezione trasversale in forma di "U". Hà vantaghji cum'è a trasmittanza ideale di a luce, l'insulazione termica, l'insulazione termica è l'alta resistenza meccanica. A so applicazione in a Libreria Sanlian di Shanghai · Filiale di Huangshan Taoyuan ùn solu dimostra l'innuvazione di i materiali di custruzzione, ma ancu ottene l'integrazione armoniosa di u design mudernu è di l'ambiente tradiziunale di u paese.

Data di publicazione: 9 di ghjennaghju di u 2026