Museu d'Arte Nelson-Atkins-U Profile Glass

Cù u recente cumpletamentu di u prughjettu di espansione di a nova ala di u Nelson-Atkins Museum of Art, u so design architettonicu unicu hà attiratu una vasta attenzione. Frà e so caratteristiche, l'applicazione innovativa diVetru di prufilu in U hè diventatu un tema centrale in u campu di l'architettura.vetru di vetru

A struttura sopraelevata di a nova ala hè custituita da cinque scatule di vetru traslucide di diverse forme, soprannominate "lenti" da i designer. Stendendusi da u nordu à u sudu, queste "lenti" ospitanu una biblioteca è una buttega nantu à i so dui piani sopraelevati, mentre chì a parte principale di a nova ala si trova sottuterranea. Questa zona sottuterranea include gallerie d'arte cuntempuranea, fotografia è arte africana, è ancu sale di mostra temporanee. U materiale high-tech utilizatu per e pareti di vetru di a nova alaVetru di prufilu in Usi distingue cum'è un puntu culminante di tuttu l'edifiziu.

Kansas City, situata in u centru di i Stati Uniti, hè propensa à i tornadi, chì imponenu esigenze estremamente elevate à a resistenza di l'edifiziu à u caricu di u ventu. Inoltre, a cità sperimenta fluttuazioni annuali significative di temperatura, chì esigenu chì i materiali di custruzzione pussedanu eccellenti proprietà d'isolamentu termicu è di ritenzione di calore. Inoltre, nè a luce naturale esterna nè l'illuminazione interna ùn ponu emette radiazioni chì puderanu dannà e preziose opere d'arte di u museu. Dati questi requisiti speciali, i cuncettori anu esercitatu una grande prudenza in a selezzione di i materiali di vetru.

I muri di vetru esterni di ogni "lente" adottanu una struttura à doppiu vetru, cù i cuncettori chì sceglienu una struttura di superficia speciale cunnisciuta cum'è "solare". A cumbinazione di a struttura prismatica nantu à a superficia esterna di u vetru è u prucessu di sabbiatura applicatu à a superficia interna di a forma di "U" dà à u vetru una lucentezza setosa da l'esternu. Stu disignu rifratta abilmente a luce solare diretta in l'internu, impedendu à a luce intensa di dannà l'opere d'arte. Inoltre, durante u prucessu di pruduzzione, una tecnica speciale hè aduprata per rimuovere l'ossidu di ferru.u cumpunente principale chì dà à u vetru una tinta verderisultante in un vetru di culore più chjaru è assai trasparente chì migliora ulteriormente a mostra d'arte效果.

Per risponde à i requisiti di pressione di u ventu è assicurà a sicurezza di l'installazione di a facciata, ogni prufilu di vetru hè sottumessu à un trattamentu "duru", vale à dì a tempra è a prova di immersione à calore. Dopu à questu trattamentu, u valore di resistenza à a flessione di u vetru hè cinque volte più altu di quellu di u vetru ricottu standard.Vetru di prufilu in U, chì permette l'usu stabile di profili di vetru LINIT di 400 millimetri di larghezza è 7 metri di lunghezza per a facciata di l'edifiziu.vetru di prufilu u

A fase d'installazione hà presentatu sfide significative per via di u calendariu strettu, a grande lunghezza di i pannelli di vetru individuali è a necessità di tagli diagonali. Per risolve questi prublemi, e cumpagnie pertinenti anu collaboratu strettamente, mudificendu è aghjustendu tutti i prucessi standard tipici. Partendu da un pianu d'installazione cumplessu, anu sviluppatu calendarii di pruduzzione è di carica rigorosi guidati da i requisiti d'installazione.cumprese marcature speciali per facilità una rapida identificazione da i vetri in situè hà cuncipitu sistemi è cuncetti di trasportu speciali per assicurà l'implementazione efficiente è rentabile di u travagliu d'installazione.

In usu praticu,Vetru di prufilu in U Presenta effetti visuali unichi. U so lustru riflettente simile à u raso hè diversu da u riflessu speculare di u vetru pianu, chì li permette di mustrà i culori di u celu circundante o di i paisaghji attraversu a so superficia. In diverse cundizioni, queste "lenti" parenu catturà a luce mentre si mischianu cù u celu. Quandu a luce passa per a struttura multistrato furmata da u trattamentu di u vetru, si diffonde è si diffonde, creendu una struttura eterea, simile à a nebbia, chì aghjusta un'atmosfera unica à u spaziu. Durante u ghjornu, e "lenti" canalizanu a luce di diverse qualità in e gallerie, rispondendu à i bisogni di illuminazione per a mostra d'arte; di notte, u giardinu di sculture brilla di luce interna. L'interazione trà u vetru è a luce produce fenomeni imprevedibili cum'è a diffusione, a diffrazione, a rifrazione, a riflessione è l'assorbimentu, dendu à tuttu l'edifiziu un incantu distintivu dopu à u tramontu.

Inoltre, a cavità à doppiu vetru di e "lenti" raccoglie l'aria riscaldata da a luce solare in l'invernu per furnisce l'isolamentu, è scarica l'aria calda in l'estate per ottene una ventilazione naturale per u rinfrescamentu. Attraversu schermi cuntrullati da computer è materiali isolanti traslucidi speciali integrati in a cavità di u vetru, i livelli di illuminazione ottimali sò assicurati per tutti i tipi d'installazioni artistiche o mediatiche, rispondendu ancu à i requisiti di flessibilità stagionale.

L'applicazione riescita diVetru di prufilu in U In u novu prughjettu d'espansione di l'ala di u Nelson-Atkins Museum of Art ùn solu crea una forma architettonica sperimentale innovativa chì integra l'architettura cù u paisaghju, ma furnisce ancu un eccellente esempiu diVetru di prufilu in U applicazione in u campu architettonicu. Dimostra e pussibilità infinite diVetru di prufilu in U per risponde à i bisogni funziunali di l'edifizii mentre dà à l'edifizii un appellu artisticu unicu. Mentre a tecnulugia architettonica cuntinueghja à avanzà, si crede chìVetru di prufilu in U metterà in mostra u so valore unicu in più prughjetti di custruzzione, aghjunghjendu novi punti culminanti à i paisaghji architettonichi urbani.

 


Data di publicazione: 03 di settembre di u 2025