L'ultimu casu di Yongyu Glass palesa i benefici previsti è inaspettati di a parete di vetru à canali curvi. E partizioni di vetru à canali circulari rispettose di a luce di u ghjornu è di a privacy creanu un flussu efficace è prumove u distanziamentu suciale. U vetru traslucidu separa u spaziu mantenendu un sensu di cunnessione.
In questu prughjettu avemu affruntatu cumu a suluzione di vetru à canali à doppiu vetru risponde à e sfide di cuncepimentu. E dumande chì scuntremu includenu sezioni dedicate à u cuncepimentu ecunomicu, a sustenibilità è a privacy acustica, visuale è fisica. I feedback da architetti è installatori descrivenu l'aspetti collaborativi di u cuncepimentu, mentre chì i disegni dettagliati di Yongyu Glass illustranu cumu u vetru à canali hè mappatu in u layout è cunnessu cù altri sistemi.
U vetru à canali hè un vetru traslucidu, tridimensionale, testurizatu, cù una larghezza chì varieghja da 9 pollici à 19 pollici è una lunghezza finu à 23 piedi. A so forma iconica di scanalatura in forma di U aghjusta una forte resistenza è a rende autoportante, permettendu di creà campate di vetru lunghe è ininterrotte cù elementi di cornice minimi.
U muru à doppiu vetru in Yongyu hè custituitu da file di canali di vetru indipendenti chì si trovanu di fronte à l'altri - flange. A flangia forma una cavità piena d'aria o d'inserti isolanti, chì furnisce eccellenti proprietà acustiche. U vetru testurizatu blocca a linea di vista attraversu u muru mentre trasmette una luce diffusa dolce. I muri di vetru di passaghju sò ideali per l'applicazioni di privacy è di illuminazione di u ghjornu - questa hè una suluzione muderna à e nuove sfide affrontate da i designer oghje.

Data di publicazione: 29 d'ottobre di u 2021