Sala commemorativa Ahn Jung-geun, Seoul, Corea di u Sud - Vetru Uprofile

Cum'è un esempiu classicu diVetru di prufilu in UApplicata in l'architettura culturale, a Sala Memoriale Ahn Jung-geun in Seoul, Corea di u Sud, hè diventata un edifiziu cuntempuraneu emblematicu per via di l'integrazione prufonda di e proprietà materiali è di a narrazione storica.
I. Cuncettu di cuncepimentu è significatu simbolicuprufilu in u vetru1
Cuncipita da D Lim Architects, a sala commemorativa presenta una struttura principale cumposta da una schiera di 12Vetru di prufilu in Uculonne, chì simbulizeghjanu i 12 membri di a "Finger-Cutting Alliance" fundata da Ahn Jung-geun. Queste culonne di vetru si alzanu da a basa affundata, currispundendu à l'altezza di l'arburi circundanti - stu disignu ùn solu fonde l'edifiziu in l'ambiente naturale, ma crea ancu un effettu visuale di "munumentu luminosu" attraversu u materiale traslucidu.
U stratu esternu diVetru di prufilu in Usubisce una finitura opaca, cù una trasmittanza luminosa cuntrullata trà 45% è 65%. Questu ùn solu assicura l'illuminazione interna, ma impedisce ancu chì e mostre sianu danneggiate da a luce diretta di u sole, mentre chì rapprisenta metaforicamente a vaghezza è l'eternità di i ricordi storichi.
II. Analisi di l'applicazione di a tecnulugia di u vetru cù prufilu in U
Selezzione di Materiali è Struttura
U stratu esternu adotta un vetru di prufilu in U culuritu cù un spessore di 8 mm. Una struttura isolata à doppiu stratu (vetru di prufilu in U esternu + pannellu di policarbonatu internu) hè aduprata per ottene prestazioni d'isolamentu termicu è acusticu. Sta cumbinazione riduce u coefficientu di trasferimentu di calore di a parete di cortina à 2,35 W/(m²・K) è ottene una capacità d'isolamentu acusticu di 38 dB, bluccendu efficacemente u rumore urbanu è mantenendu a temperatura è l'umidità interne stabili.
Narrativa Luminosa è Illuminazione Dinamica
E strisce luminose LED sò incrustate in u vetru. Di notte, u cuntrollu prugrammatu crea culori sfumati per simulà a cronologia di l'avvenimenti storichi. Per esempiu, a luce rossa riflette a scena di l'assassiniu, u blu simbulizeghja a prufundità di u muvimentu d'indipendenza, è u biancu rapprisenta l'eredità di u spiritu d'Ahn Jung-geun.
Stu sistema d'illuminazione dinamicu, cumminatu cù a struttura smerigliata di a superficia di vetru, prughjetta immagini storiche fluenti nantu à a facciata di l'edifiziu, facendulu una parte chjave di u paisaghju notturnu di Seoul.
Innuvazione Strutturale è Sustenibilità
E colonne di vetru à prufilu in U aduttanu a tecnulugia di prefabbricazione mudulare. L'assemblea di i telai di vetru è lega d'aluminiu hè cumpletata in fabbrica, è e colonne sò fissate à a basa di cimentu per mezu di cunnessione à bulloni in situ - questu riduce u periodu di custruzzione di 30% paragunatu à i muri di cortina tradiziunali.
U materiale di vetru hà un tassu di riciclabilità di 90%, è u 70% di vetru riciclatu hè utilizatu in u prucessu di pruduzzione, chì rispetta i standard di certificazione di custruzzione verde di a Corea di u Sud.
III. Valore Culturale è Impattu Suciale
Espressione Materializzata di a Memoria Storica
A sala commemorativa hè situata accantu à u situ di un santuariu di guerra di u periodu culuniale di u Giappone. A traslucenza di u vetru à prufilu U ùn solu sfuma i cunfini di l'edifiziu, ma ghjuxtapone ancu e cicatrici storiche cù u memoriale appena custruitu per mezu di u cuntrastu di luci è ombre.
Quandu i visitori camminanu à traversu a serie di colonne di vetru, a cronologia storica incrustata in terra interagisce cù e pruiezioni di testu nantu à u vetru, rinfurzendu u tema narrativu di "Ricordu è Riflessione".
Premii d'architettura è ricunniscenza di l'industria
U prugettu hà vintu u Gran Premiu d'Architettura di Seoul 2010 è u Premiu "Best 7" di l'Istitutu Coreanu di Architetti 2011. A so innovazione consiste in elevà u vetru cù prufilu in U da un materiale funzionale à un vettore culturale. A ghjuria hà cummentatu: "L'inseme di colonne di vetru ùn hè micca solu una innovazione strutturale, ma ancu un poema architettonicu chì scrive a storia cù a luce".
Cuncepimentu Apertu di u Spaziu Publicu
A trasparenza di u muru di vetru cunnetta perfettamente u spaziu espositivu internu di a sala memoriale cù u paisaghju urbanu esternu. Durante e visite, u publicu pò vede a furesta di Namsan è u skyline di Seoul à traversu u vetru - sta strategia di cuncepimentu di "integrazione interna-esterna" rompe a natura chjusa di e sale memoriale tradiziunali è riflette l'attitudine aperta di a sucietà sudcoreana versu a narrazione storica.
IV. Sfide è Soluzioni Tecniche
Adattabilità à u terrenu di muntagna
A sala memoriale hè situata nantu à a cullina di a muntagna Namsan, cù un'ondulazione di u terrenu di 8 metri. A squadra di cuncepimentu hà aduttatu un sistema di staffe in lega d'aluminiu regulabile è hà utilizatu a tecnulugia BIM per calculà accuratamente l'angulu d'inclinazione di ogni colonna di vetru, assicurendu chì l'errore generale di planarità di u muru di cortina sia inferiore à 2 mm. Intantu, e scanalature di drenaggiu sò installate in fondu à e colonne di vetru per risolve efficacemente i prublemi di accumulazione di l'acqua piovana.
Durabilità in cundizioni climatiche estreme
Seoul sperimenta una temperatura minima di -15 ℃ in invernu è una temperatura massima di 35 ℃ in estate, cù cambiamenti drastici di umidità. U vetru di prufilu in U usa strisce di sigillatura à doppiu stratu (EPDM + silicone), è i disseccanti sò riempiti in u stratu d'aria per impedisce a cundensazione. Dopu à 10 anni di monitoraghju, a tenuta d'aria di u muru di cortina risponde sempre à a norma europea di Classe 4.
Requisiti di preservazione per e reliquie storiche
E reliquie storiche esposte in a sala, cum'è i manuscritti scritti cù u sangue di Ahn Jung-geun, sò sensibili à a luce. A squadra di cuncepimentu hà aghjustatu un rivestimentu Low-E à a parte interna di u vetru cù prufilu in U, cuntrullendu a trasmittanza ultravioletta sottu à u 15%. À u listessu tempu, un sistema di illuminazione LED senza UV hè utilizatu per assicurà chì l'ambiente di cunservazione di e reliquie rispetti i standard di u Cunsigliu Internaziunale di i Musei (ICOM).
V. Insights di l'industria è prospettive future
A pratica di a Sala Memoriale Ahn Jung-geun mostra chì u vetru à prufilu U pò rompe i limiti funziunali di i materiali di custruzzione tradiziunali per via di l'integrazione prufonda di cumposti di materiali (smalto culuritu + policarbonatu), l'integrazione tecnologica (illuminazione LED + cuntrollu intelligente) è a narrazione storica.
In u futuru, cù l'applicazione cummerciale di u vetru di prufilu U fotovoltaicu (cum'è a serie UBIPV di Yongyu) è di sigillanti à basa biologica (cum'è a resina d'oliu di linu sviluppata da LAMBERTS tedesca), u putenziale di stu materiale in a prutezzione di u patrimoniu culturale è l'architettura sustenibile serà ulteriormente liberatu.
Stu casu furnisce una nova idea per a rinuvazione di edifici storichi: aduprà un linguaghju materiale mudernu per interpretà u spiritu storicu è truvà un equilibriu trà prutezzione è innovazione.prufilu in u vetru2


Data di publicazione: 17 d'ottobre di u 2025